وبلاگicon
سخنرانی سر صف صبحگاه



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

 

ینی مدرسه ما دقیقا اینجوریه...



نظرات شما عزیزان:

نگین♥
ساعت13:37---14 آذر 1395
سلام من میخوام فردا واسه بچه های مدرسه سر صف صحبت کنم

m-sh
ساعت9:59---9 تير 1393
حالا مدیر مدرسه شما اینجوریه.....ما کل عوامل مدرسمون اینجورین........سر صف که نمیشه گفت صبحگاه بهتره واسش از مدیر و سه تا معاوناش و مسئول فنی و معلم پرورشی و همه صف میشن نکته بگن......فقط مونده سرایدار مدرسه با خانوم بچه هاش بیان اونام دو کلام حرف بزنن..........جالبیش اینجاس که موقع امتحانام ولمون نمی کنن.....ناظمه هر صبح میومد میگفت من یه چندتا نکته بگم.........من موندم این همه نکته از کجا میاورد هر صبح؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: تازه یروز نیم ساعت واسه ما حرف زد و بعدش گفت خب ، این مقدمه ی عرض بنده بود....


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت0:43---15 اسفند 1392
جـــــــــآن اصغر بوگو منظورت چی بود؟؟؟


پاسخ: منظورمو وللش سوالتو بپرس...


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت0:36---15 اسفند 1392
گربه دسش ب گوش نمیرسه میگ بو میده


سعادت نداشی داداشی خخخ
پاسخ: منظورمو نگرفتی عزیز من...
خداروشکر که نگرفتی...


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت0:36---15 اسفند 1392
گربه دسش ب گوش نمیرسه میگ بو

سعادت نداشی داداش خخخ
پاسخ: منظورمو نگرفتی عزیز من... خداروشکر که نگرفتی...


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت0:28---15 اسفند 1392
اووووووووف عآره دهنمونو سرویس میکنن کصافدا
پاسخ: باز خوبه من خواهر ندارم D:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --